Producenci
Promocje
Zlewozmywak granitowy BRENOR MARTEL 1K 75 75X50 CM- podwieszany biały
Zlewozmywak granitowy BRENOR MARTEL 1K 75 75X50 CM- podwieszany biały

777,40 zł

Cena regularna: 845,00 zł

Najniższa cena: 760,50 zł
szt.
Zlewozmywak granitowy BRENOR JUNIT 38 37,5 X 45,5 CM- podwieszany czarny metalik
Zlewozmywak granitowy BRENOR JUNIT 38 37,5 X 45,5 CM- podwieszany czarny metalik

345,00 zł

Cena regularna: 375,00 zł

Najniższa cena: 375,00 zł
szt.
Zlewozmywak granitowy BRENOR CORDEO 70 70 X 50 CM- jednokomorowy czarny nakrapiany
Zlewozmywak granitowy BRENOR CORDEO 70 70 X 50 CM- jednokomorowy czarny nakrapiany

556,60 zł

Cena regularna: 605,00 zł

Najniższa cena: 598,95 zł
szt.
Zlewozmywak granitowy BRENOR CORDEO 79 79 X 50 CM- półtorakomorowy szary
Zlewozmywak granitowy BRENOR CORDEO 79 79 X 50 CM- półtorakomorowy szary

542,80 zł

Cena regularna: 590,00 zł

Najniższa cena: 584,10 zł
szt.
Zlewozmywak granitowy BRENOR ESTEIN 2K PREMIUM 78X50CM- dwukomorowy beżowy piaskowy
Zlewozmywak granitowy BRENOR ESTEIN 2K PREMIUM 78X50CM- dwukomorowy beżowy piaskowy

814,20 zł

Cena regularna: 885,00 zł

Najniższa cena: 796,50 zł
szt.
Zlewozmywak granitowy BRENOR ESTEIN 1KO PREMIUM 78X50 CM- jednokomorowy biały
Zlewozmywak granitowy BRENOR ESTEIN 1KO PREMIUM 78X50 CM- jednokomorowy biały

662,40 zł

Cena regularna: 720,00 zł

Najniższa cena: 648,00 zł
szt.
Zlewozmywak granitowy BRENOR CORDEO 67 67 X 43 CM- jednokomorowy biały
Zlewozmywak granitowy BRENOR CORDEO 67 67 X 43 CM- jednokomorowy biały

427,80 zł

Cena regularna: 465,00 zł

Najniższa cena: 460,35 zł
szt.
Zlewozmywak granitowy BRENOR ATOM 76,5X43 CM- jednokomorowy czarny metalik
Zlewozmywak granitowy BRENOR ATOM 76,5X43 CM- jednokomorowy czarny metalik

496,80 zł

Cena regularna: 540,00 zł

Najniższa cena: 529,20 zł
szt.
Zlewozmywak granitowy BRENOR RIGO 48,5X40,5 - jednokomorowy czarny metalik
Zlewozmywak granitowy BRENOR RIGO 48,5X40,5 - jednokomorowy czarny metalik

404,80 zł

Cena regularna: 440,00 zł

Najniższa cena: 440,00 zł
szt.
Bateria kuchenna zlewozmywakowa Mitris chrom
Bateria kuchenna zlewozmywakowa Mitris chrom

137,60 zł

Cena regularna: 172,00 zł

Najniższa cena: 137,60 zł
szt.
Bateria kuchenna zlewozmywakowa dwufunkcyjna DOKOS chrom
Bateria kuchenna zlewozmywakowa dwufunkcyjna DOKOS chrom

408,00 zł

Cena regularna: 510,00 zł

Najniższa cena: 408,00 zł
szt.
Bateria kuchenna zlewozmywakowa Joga beżowa
Bateria kuchenna zlewozmywakowa Joga beżowa

151,20 zł

Cena regularna: 189,00 zł

Najniższa cena: 151,20 zł
szt.
Nowości
Pytania i odpowiedzi
1.1 Jak złożyć zamówienie? 
 
Aby złożyć zamówienie należy zaznaczyć wariant produktu widoczny na miniaturkach obok głównej galerii. Następnie dodać produkt do koszyka, przejść do kasy i wypełnić swoje dane adresowe. Płatności można dokonać poprzez PayU, PayPal lub bezpośrednio na nasze konto bankowe. Numer konta oraz dane zostaną przesłane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia.
 
1.2 Jaki jest czas dostawy?
 
Czas dostawy to średnio 2-5 dni. Ponad 80% paczek dociera na miejsce przed upływem jednego tygodnia. Możliwe są jednak opóźnienia po stronie przewoźnika, dlatego maksymalny czas dostawy to sześćdziesiąt dni. O wszelkich opóźnieniach informujemy klientów mailowo.
 
1.3 Czy dostawa zawsze jest darmowa?
 
Dostawa jest darmowa przy zamówieniu kurierem lub paczkomatem, jeśli wartość zamówienia przekroczyło 100 zł.
 
1.4 Skąd pochodzą produkty?
 
Paczki wysyłane są przez polskie hurtownie lub producentów. Jeśli produkt jest wysyłany spoza Unii Europejskiej - informacja o dłuższym czasie dostawy zostaje podana w opisie produktu.
 
 

2. Złożyłem zamówienie, chce się o nim czegoś dowiedzieć. 

2.1 Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
 
Zdecydowana większość paczek dociera na miejsce w ciągu 2-5 dni. Paczki wysyłane są z polskich hurtowni. Ze względu na możliwe opóźnienia po stronie przewoźnika maksymalny czas dostawy, to 60 dni. Tracking paczki znajdziesz w panelu Twojego zamówienia - link otrzymałeś w wiadomości mailowej.
 
2.2 Opłaciłem zamówienie, a dostaję informacje o braku wpłaty, dlaczego?
 
Powodem takiej sytuacji może być fakt, że złożyłeś dwa lub więcej takich samych zamówień. Możliwe jest również, że jeszcze nie zaksięgowaliśmy Twojej wpłaty. Skontaktuj się z nami
 
2.3 Jak mam śledzić paczkę?
 
Aby śledzić paczkę wejdź na stronę z informacjami o zamówieniu (link otrzymałeś w wiadomości mailowej). W sekcji Informacje znajdziesz przycisk "Śledzenie paczki". Status paczki czasem przez dłuższy czas może się nie zmieniać. Nie należy się tym martwić, ponieważ dane aktualizują się z niewielkim opóźnieniem. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika i nie możemy przyspieszyć dostawy lub też aktualizacji statusów.
 
2.4 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
 
Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.
 
2.5 Minęły 3 tygodnie od nadania paczki, a ja wciąż jej nie otrzymałem.
 
Maksymalny czas dostawy to 60 dni. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika, dlatego prosimy Cię o cierpliwe oczekiwanie na paczkę. Jeśli paczka nie dotrze do 60 dni - prosimy skontaktuj się z nami 
 
 

3. Otrzymałem paczkę i mam pytanie lub problem. 

3.1 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
 
Jeśli zamówiłeś więcej produktów, to mogły zostać wysłane osobno. Prosimy o oczekiwanie na kolejne paczki, które niebawem będą na miejscu.
 
3.2 Chcę dokonać zwrotu produktu
 
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Produkt nie może być uszkodzony, a jeśli jest zapakowany w zapieczętowane opakowanie - nie może być ono odpieczętowane. Zwrotom nie podlegają produkty personalizowane np. ze zdjęciem, napisem itp.
Jeśli chcesz zwrócić produkt napisz do nas na: kontakt : sklep@apkomfort.pl
W treści maila podaj:
- numer swojego zamówienia
- dane do zwrotu kosztów (numer konta bankowego, imię i nazwisko)
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl